Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt een bestelling plaatsen door producten toe te voegen aan je winkelwagen, kies of je voor een abonnement gaat of een one-time purchase (eenmalige aankoop). Klik vervolgens op bestellen en doorloop het bestelproces. Je kunt op verschillende manieren betalen en na het afrekenen zal het pakket op het opgegeven afleveradres geleverd worden. Mocht je er niet uitkomen kun je contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het bestellen.

Waarom een abonnement van PadelBallStore nemen?

Het abonnement van PadelBallStore is enerzijds een stukje gemak van het niet meer hoeven te bestellen, en anderzijds geniet je standaard 10% korting op alle abonnementen. hierbovenop komt nog de stapelkorting als je meerdere producten besteld.

Zijn de abonnementen van PadelBallStore maandelijks opzegbaar?

Ja! mocht u geen gebruik meer willen maken van onze abonnementen kunt u deze voor het einde van de maand opzeggen. Er zullen voor de volgende maand dan geen kosten meer in rekening worden gebracht.

Wat is stapelkorting?

Bij stapelkorting ontvang je meer korting over geselecteerde producten. Koop je er meer, dan ontvang je meer korting. Bij PadelBallStore mag je er zo vaak gebruik van maken als je wilt.

Welke stapelkortingen hanteert PadelBallStore bij abonnementen?

PadelBallStore hanteert de volgende stapelkortingen:

Bij aankoop van 3 producten: 5% korting bovenop de al lopende 10% korting = 15% korting
Bij aankoop van 6 producten: 10% korting bovenop de al lopende 10% korting = 20% korting
Bij aankoop van 12 producten: 15% korting bovenop de al lopende 10% korting = 25% korting

Welke stapelkortingen hanteert PadelBallStore bij eenmalige aankoop?

Bij eenmalige aankoop hanteert PadelBallStore de volgende stapelkorting:

Bij aankoop van 3 producten: 10% korting
Bij aankoop van 6 producten: 15% korting
Bij aankoop van 12 producten: 20% korting

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €50 worden gratis verzonden. Voor bestellingen tussen de €25 en €50 bedragen de verzendkosten €3,95. Voor bedragen onder de €25 bedragen de verzendkosten 6,95.

Ook hebben we lokale bezorgkosten toegevoegd. Woon je in een straal van 10 km in de omgeving van Oostzaan, dan wordt er €2 euro bezorgkosten gerekend. Woon je tussen een straal van 10 en 15 km in de omgeving van Oostzaan, dan betaal je 3 euro bezorgkosten.

Wat is jullie levertijd?

Bestellingen op werkdagen besteld worden binnen 2 a 3 werkdagen bezorgd. Bestellingen tegen verzendtarief €6,95 die op werkdagen voor 14:00 uur worden besteld, volgende dag in huis.

Let op! voor abonnementen geldt een andere levertijd. Deze wordt maandelijks de eerste maandag of dinsdag van de maand bij u thuis geleverd.

Welke vervoerders gebruiken jullie?

Bestellingen binnen Nederland versturen wij via PostNL

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Op het moment dat je bestelling is opgehaald door de vervoerder bij ons magazijn, ontvang je van ons een e-mail met daarin de tracking informatie van jouw bestelling

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat de tracking informatie aangeeft dat het pakket is geleverd, maar dit niet het geval is. In dit soort gevallen is het raadzaam om de buren te raadplegen of het pakket daar is geleverd. Mocht dat niet het geval zijn, dan raden wij aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij gaan dan in samenwerking met de vervoerder een onderzoek opstarten om te kijken waar het pakket dan wel geleverd is. Mocht het pakket kwijt zijn geraakt, sturen wij uiteraard een nieuw pakket.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben op moment van leveren?

Indien je niet thuis bent op het moment van levering, zal je pakket bij de buren worden bezorgd of naar een dichtbijgelegen afhaalpunt worden gebracht. Een notificatie met afhaalinstructies wordt achtergelaten in je brievenbus en per e-mail verzonden.

Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevoerd bij mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Begrijpelijk dat dit soms kan gebeuren. Vanwege onze efficiënte verwerking worden bestellingen snel verwerkt en verzonden. Helaas kunnen wij, na het plaatsen van de bestelling, geen wijzigingen meer doorvoeren. Als het pakket niet kan worden afgeleverd vanwege een incorrect adres, wordt het automatisch naar ons magazijn teruggestuurd. In dat geval kun je contact met ons opnemen voor verdere stappen. Als de zending wordt afgeleverd op het ingevoerde adres, adviseren wij je om zelf contact op te nemen met de bewoners van dat adres, door bijvoorbeeld aan te bellen.

Betalen

Welke betaalmethode accepteert PadelBallStore?

Ideal, Sofort, Paypal, Creditcard (Mastercard, Maestro, Visa), Sofort, Apple Pay, Google Pay, Shop Pay

Brengen jullie kosten in rekening om te betalen?

Nee, alle betaalmogelijkheden bij ons zijn gratis.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle prijzen op PadelBallstore.nl zijn inclusief BTW.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?

Je kunt de kortingscode invoeren tijdens het bestelproces, in de stap na het winkelmandje. Om de kortingscode op een smartphone in te voeren, dien je in de stap na de winkelwagen op 'Besteloverzicht weergeven' te klikken. Het veld waar de kortingscode ingevuld dient te worden, zal dan zichtbaar zijn.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur een E-mail naar PadelBallstore@gmail.com met daarin uw bestelnummer en reden van retourneren. wij zorgen ervoor dat u een verzendlabel ontvangt zodat u deze kunt versturen.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van reden het product te retourneren, zolang het product ongeopend en ongebruikt is. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de leverdatum.

Zijn er speciale retour eisen?

Producten die retour worden gestuurd dienen ongeopend te zijn. Mochten de kokers geopend worden geretourneerd, doen we helaas geen retourbetaling.

Wat zijn de kosten voor een retourzending?

PadelBallStore rekent geen kosten voor het retourneren. De producten dienen wel ongeopend terug te worden gestuurd.

Hoe lang duurt een terugbetaling?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

Overige vragen

Heb ik garantie op de producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Je kunt een e-mail sturen naar padelballstore@gmail.com met een omschrijving over jouw klacht. Wij zullen deze e-mail binnen 2 werkdagen beantwoorden en zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Ik vind het moeilijk om te bepalen welke producten het meest geschikt zijn voor mij. Hoe kom ik hier achter?

Je kunt gratis advies inwinnen door contact op te nemen met onze klantenserivce